BEST WESTERN PLUS Grand Hotell Halden

BEST WESTERN PLUS Grand Hotell Halden
Grand Hotell, Halden`s eldste hotell.

mandag 25. februar 2013

I`m back :)

Hei til dere som leser bloggen min.
Nå er det lenge siden dere har hørt noe i fra meg. Litt av grunnen er vel at det har vært mye jobbing. Må jo da nevne at julebordsesongen ble en stor suksess. Vi serverte 1000 julebordgjester, og det var fantastiske tilbakemeldinger vi fikk. Vi har en fantstisk kokk, og jeg har så flinke medarbeidere som gjorde en kjempejobb disse hektiske ukene før jul. Som før nevnt er dette et familiedrevet hotell, så jeg fikk hjelpe av både svigerinne Ann Christin, hun var her to helger. Tusen takk til deg Ann Christin. Mine to tanteunger, Malene og Andreas kom fra Drammen for å hjelpe. Bjørn er selvskreven i skrubben :) Mamma og svigermor tok også sin tørn.
Må også nevne Lene, som er min høyere hånd. Uten henne hadde jeg ikke overlevd. Hun gjør en fantastisk innsats, og vi har blitt et utrolig godt team.
Gleder meg også stort over at Emil har valgt å utdanne seg i hotelledelse. Han begynner studiene i august. Skal se at jeg får litt hjelp etter hvert :)
Har hatt flere selskaper nede i Kruttlageret vårt. Her på bildet under, underholder vårt husband Nedbør. Fantastisk flinke gutter som vet å få opp stemningen.
Her er Halden arbeiderblad i dag. Vi hadde jazzcafe på lørdag mellom 14 og 16.00. en stor suksess:

Må også si at vi etter julebordsesongen svever litt på en sky. Akkurat som det har løsnet. Dette skriver jeg litt om i nyhetsbrevet jeg sendte ut i forrige uke. Legger det ved så skjønner dere litt hvordan tingenes tilstand er her på Grand Hotel :)
Her kommer en liten hilsen fra oss på Grand Hotel i Halden J


Dette skulle være en stille periode på året, men heldigvis har ikke det stemt hos oss. Her er det konserter, selskaper og kurs, og godt er det. Alle vet at januar \ februar kan være tunge måneder.

Vil samtidig få takke dere som er våre kunder. Vi har vårt fokus på bedrifter i Halden, og ser nå at flere og flere har fått øynene opp for lille Grand. Vi på vår side jobber hardt for å være det litt ”annerledes –hotellet”, som tar ekstra godt vare på de gjestene dere sender oss. ( Gratis kveldsmat har bl.a vært en suksess)

Her hos oss skal du få en litt annen opplevelse av det å bo på hotell. Vi sier faktisk i vår visjon at” Vi skal gi våre gjester en unik opplevelse av det å bo på hotell”.

Unik er et kraftig ord, og det krever derfor ekstra innsats av oss.


Vi jobber også hardt for å gjøre Grand Hotel til et aktivt hotell i bybildet, og baren vår er da et naturlig samlingspunkt.

Her har det vært musikalske innslag både fredag og søndag. Og kan jo samtidig slå et slag for vår Jazzcafè førstkommende lørdag klokken 14.00. Da er det Never Too Late som skal underholde frem til klokken 16.00. Velkommen til alle dere som har mulighet til å komme en tur innom. Gå inn på våre Facebookside og les mer.


Det kommer grupper fra andre steder en Halden også. Sist fredag hadde vi en gruppe på 20 pers fra en avdeling av Sparebank1 i Oslo. De hadde leid en hel komfort -vogn, og kom glade og fornøyde med sine trillekofferter rett fra toget, og inn til velkomstdrink i baren. Mange godord før de vinket farvel lørdag formiddag. Var veldig koselig å få besøk av denne glade gjengen fra hovedstadenJ


Til slutt vil jeg slå et ekstra slag for følgende:

Lønningspils: Flere av bedriftene i Halden har nå fredagspils\ lønningspils hos oss. Ringer du på forhånd kan vi lage både pizza og nachos- tallerken til dere. Se vedlegg.

Dagpakker: Har laget en meny dere kan velge ifra. Her kan dere velge fra lune smørbrød til lunsj eller betale litt ekstra og få buffet. Se vedlegg.


Ps. Legger også ved litt om Spøkelser….. er det noen som vil vite mer, ta kontakt…..


Ønsker dere alle velkommen til det lille hotellet i en av Østfolds vakreste byer, Halden !

Det var nyhetsbrevet. Da vet dere litt mer om hvordan det går hos oss. skal prøve å blogge litt oftere en jeg har gjort den siste tiden. Og det skal ikke mye til :)
Winnie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar