BEST WESTERN PLUS Grand Hotell Halden

BEST WESTERN PLUS Grand Hotell Halden
Grand Hotell, Halden`s eldste hotell.

fredag 22. juli 2011

71 til frokost

Her går det skikkelig for seg om daqen. Onsdag var det igjen dags for Allsang. En dag før, hadde vi 14 rom booket inn. Klokken 16 på onsdag var hotellet smekkfullt. Og det vil si skikkelig smekkfullt. Jeg hadde ikke en ekstraseng eller dyne igjen.
Vi jobbet som helter hele gjengen for å få hotellet ferdig. Emil og jeg har laaaaang dag. Var ikke på rommet før klokken 23.00.
Torsdag morgen hadde vi 71 til frokost. Da er det fullt kjør for å si det mildt.
Slitsomt med utrolig morro.

I helgen er det også smekkfullt.Her i Halden er det Down on The Farm fra fredag til søndag med masse spennende konserter. Er jo da litt morro at alle artister bor hos oss. Hele hotellet er fullt av amerikaner. Emil får snakket litt amerikansk igjen :)


Godt å få besok av familien, ettersom jeg er her en uke i strekk. I går hadde Bjørn`s mamma gebursdag. Hele gjengen kom da ned hit for å feire. Spesielt herlig å se barnebarn.

I dag har min mamma kommet for å hjelpe til i helgen. Godt å få hjelp.

Gleder meg til mandag, da skal Emil og jeg en tur hjem :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar