BEST WESTERN PLUS Grand Hotell Halden

BEST WESTERN PLUS Grand Hotell Halden
Grand Hotell, Halden`s eldste hotell.

mandag 4. juli 2011

Ny uke, nye muligheter

Så utolig godt det var med en frihelg. Forrige uke ble et maratonløp, med forberedelselser før kontroløren kom, så gjennomføring av kontroll, og så totalt utmattet da vi endelig var i mål. Jeg følte en utrolig lykke over å ha klarte det. Og en utrolig glede over å ha så flotte medarbeidere som sammen med meg klarte det!

Her ser dere meg sammen med Alain Fromang og Hege som er direktør for BW Norge. Dette er tatt rett etter at jeg fikk vite at vi hadde klart det :)

Denne uken er ekstra koselig. Emil vår yngste sønn skal jobbe her frem til han skal i forsvaret i januar. Det blir så koselig for meg å ha han her. Han skal settes inn i alt, men hovedoppgaven i juli vil være vår sommercafe. Her ser dere en fornøyd cafevert :)


Ellers er det urolig mye å sette seg inn i. Er så utrolig mye papirarbeid, HMS, lover og regler og osv osv osv. MAsse masse på en gang, men også interesant å få et innblikk i. Storkoser meg hver dag på jobben, for en utrolig spennende og utfordrende jobb!

Nei, nå må jeg sove, ser at det begynner å bli litt skrivefeil, og jeg orker ikke å se over teksten :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar