BEST WESTERN PLUS Grand Hotell Halden

BEST WESTERN PLUS Grand Hotell Halden
Grand Hotell, Halden`s eldste hotell.

lørdag 20. august 2011

Helger er ikke hva det en gang var

Klokken er nå 19.15 på en lørdag og jeg er på jobb. sånn har det vært de siste helgene. Men, det er helt greit. Koser meg på jobb, særlig når Emil er her i ukedagene, og Bjørn i helgene


Ikke før har pensjonistforeningen til Hakadal idrettslag tatt farvel etter to velykket dager, så er det full farte med sykepleriere og The Kinks.

Sykepleier -reunion kom på fredag. De har ikke sett hverandre på 45 år. Dere skulle bare høre de under middagen i går. Skravla gikk :)Blir vel ikke bedre i dag, tenker jeg. Veldig koselig å ha de her.

Resten av hotellet et fyllt opp med det The Kinks, og blodfan. I dag har de konsert i Fredrikshald teater. Det tror jeg blir bra :) Det er noen fantastisk hyggelige karer.
Vi selger øl og vin i pausen på konserten, spennenede å se hva det blir.

I dag hadde Bjørn og jeg frokosten alene. Nesten 50 pers. gikk som en drøm. Dere skulle sett Bjørn i sving på kjøkkenet :) Han stod i skrubben, han ryddet i frokostsalen, og kan slo av en prat med gjestene.
Her ser dere et bilde av han i full gang på kjøkkenet.


Nei, nå må jeg gi meg, bordet til sykepleierene må dekkes.

Fortsettelse følger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar