BEST WESTERN PLUS Grand Hotell Halden

BEST WESTERN PLUS Grand Hotell Halden
Grand Hotell, Halden`s eldste hotell.

onsdag 31. august 2011

Dypt nede fra sofaen i lobby`n

Utrolig at det er så stille her i lobby`n nå. Hotellet er fullt, men her er det stille og rolig. Har to grupper her, og begge er på tur.
Og her sitter Emil og jeg, i fred og ro, og slapper av. Dagene blir lange, så det er godt med litt avslapping. Her sitter vi :)





Har vært veldig hektiske dager. Har vært fullt hus, mer eller mindre i to uker. Har også hatt en god del servering, da blir det ekstra hektisk.

Har litt lite folk nå, da jeg har vært inne i en ansettelsesprosess. Tok helt av med søknader, fikk 50 og hadde 30 meldinger på telefonen. Jeg kunne bare ikke ta alle telefoner. Det ringte hele tiden. Det man må trøste seg med da det står på som verst, er at det er utrolig hyggelig at så mange har lyst til å jobbe sammen med oss.

Har ansatt en jente som går siste året med hotelledelse på Markedshøyskolen. Jobber i Thon, så hun har en solid bakgrunn :) Gleder meg til hun er på plass.
Ellers må jeg få skryte av mine ansatte. De er en flott gjeng som står på og stepper inn ved behov. Og behov har det vært. Godt belegg, samtidig med at noen har sluttet pga av flytting, og noen pga skole.

Dette blir en utrolig spennende høst. Jeg skal nå ut å selge. Trenger business utover høsten.

Gleder meg til fredag, jeg har fri en hel helg. Men først kommer Bjørn ned i morgen, og drar rett på jobb på fredag. Han prøver å få til dette inni mellom. Utolig koselig å få besøk. Da kjører vi frokost sammen, og det er utrolig koselig.

Nå tror jeg at jeg skal skru av PC og sette meg med en god bok. Er bare 17 dager til vi reiser til Provence, og jeg leser en koselig bok som heter "Et år i Provence". Skikkelig feelgood-bok :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar