BEST WESTERN PLUS Grand Hotell Halden

BEST WESTERN PLUS Grand Hotell Halden
Grand Hotell, Halden`s eldste hotell.

torsdag 29. mars 2012

Hva skjer??

Så har det da endelig løsnet. Etter noen stille vintermåneder, har de siste to uker vært en drøm. Denne uken har vi hatt så godt som fullt hus nesten hver dag!

Har jobbet mot en del bedrifter i Halden som nå bruker oss hver uke. Dessuten har det begynt å komme mye igjennom Best Western, men også pga at vi heter Best Western. Dette er en kjent merkevare i utlandet.
Tror vel at i natt er det 80\90% av gjestene utenlandske. Har mange bl.a fra Storbritania.

Har hatt en liten klomp i magen den siste tiden. Den er i ferd med å løse seg opp :)
I dag har jeg også solgt inn et 50 års lag, en komfirmasjon og et kurs. For en dag :) Det er det Lene og jeg har satt ned i vår 2 års plan. Vi skal bli det prefferert hotell i Halden. Her har man hørt et er godt å bo, og hit vil man tilbake.

Har hatt dobbeltoppslag i både Halden Arbeiderblad og Halden Magasinet om meg og min drøm som har gått i oppfyllelse. Dette har bidratt til at det har kommet mange forespørseler og bookinger.

Har også hatt to fantastiske dager på Askeladdens hus på Soria Moria kurs pg konferanse. Har vel nevnt før at jeg er så heldig å bli valgt ut til å delta på et Ledermentor program for kvinnelige ledere i reiseliv. Hadde vår første samling tirsdag og onsdag. For en unik opplevelse! For noen fantastiske mennesker jeg skal jobbe sammen med et helt år! Det er 15 fantastiske jenter + meg og våre mentorer. Tenk så priviligert. Vi har vær vår egen mentor. Disse skal hjelpe oss til å bli bedre ledere. Gleder meg til fortsettelsen. Det blir møte med mentor om 3 uker, og 3 dager i mai på Union Hotel i Øye. Gleder meg :)

Mye som skjer i mai. Er Best Westen samling i Alta 2-4 mai. Alltid så interessant å møte gode kollegaer. Er et veldig godt miljø i denne gruppen også. Her er det muligheter for å bygge nettverk og relasjoner.

Ellers hadde vi vel egentlig tenkt å stenge hotellet i morgen. Det blir ikke noe av, for to stamgjester har booket ved en feiltagelse frem til mandag. Så de ansatte får fri, mens Bjørn og jeg jobber :) Bjørn elsker å være her, så det er ikke noe offer for han. tror jeg da :)

Og så åpner Sjøbris Restaurant på brygga etter vinteren, i morgen. Dit skal vi.

Har blitt så utrolig glad i denne byen. På bildet ser dere skumring over festningen i kveld.


GOD PÅSKE ALLE SAMMEN!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar