BEST WESTERN PLUS Grand Hotell Halden

BEST WESTERN PLUS Grand Hotell Halden
Grand Hotell, Halden`s eldste hotell.

mandag 7. mai 2012

Hipp hipp hurra!

Og hva skal man så rope hurra for?? Jo Fru Gjerdalen har gebursdag. Og hvorfor så mye publistet rundt dette da tro?? Jo hun sitter alene på hotellet og syntes litt synd på seg selv......Jeg er egentlig veldig glad i å feire bursdagen min :)
Hadde Bjørn hatt mulighet hadde han vært her i kveld, men han er på Feringklinikken. Rehablitering etter den tøffe hjerteoperasjonen han hadde i fjor.

Farmor sendte meg akkurat en mms med bildet av flagget som vaiet hjemme i Vestliveien, og da fikk jeg faktisk litt hjemlengsel. Er lov innimellom å ha det. Er dager du tenker at det hadde vært deilig å vært ansatt, og kunne rusle hjem klokken 16.00, og ikke tenke noe mer jobb.

Nei Winnie, nå må du slutte å syntes synd på deg selv :) du gjør jo det du har lyst til. Må jo innrømme at jeg elsker jobben min! Ønsket om å få til noe, gjøre det jeg har lyst til, er en sterk drivkraft hos meg. Og alle vet at det er ikke noe som heter en gratis lunsj. Det er hard jobbing, og der er jeg nå.

Dette er hard jobbing fra morgen til kveld for å få dette hotellet opp å stå.

Har hatt en uke med fullt hus i april, det hjelper heldigvis på for denne måneden. Det som er utfordingen er jo at det er kun 33 rom å gjøre pengene på. Da er det viktig at du får riktig pris, og riktig belegg i forhold til kostnader. Jobber mye med kostnader nå. Har nå vært igjennom tøffe måndeder, før man nå begynner å se en lysning i tunnelen.

Juni ser ut til å bli veldig bra, med flere dager med fullt hus, og også mange selskaper og møter. Da skal jeg få hit både mamma og svigermor for å hjelpe til :)
Gleder meg også til å få hit Nichlas som er tanteungen min. Han skal ha arbeidsuke her i Halden i uke 21. Det skal bli hyggelig Nichlas!

I juli tar Bjørn 14 dager ferie. Den skal tilbinges i Halden sammen med meg. Koselig å jobbe sammen. Ferien tar vi i oktober, da skal vi på Best Western Global Conference i Las Vegas. Det blir stas :)


Forrige uke var jeg på samling i Best Western Norge. Her henter jeg ut mye kunnskap. For noen fantastiske dager med fantastiske mennesker. Først en stor takk til Tor-Arne og Eirik som driver BW Nordlys Hotel i Alta. De var et varmt vertskap. Hadde lagt alt tilrette for at vi skulle ha fine dager. Må da nevne snøscootersafarien innover Finnmarksvidda. Dette ble en tur jeg alldri kommer til å glemme. Her er vi på vei innover vidda.












Og her har vi inntatt et fantastisk måltid i en fjellstue på vidda. Hadde så et herlig innslag av Arlo gaup som dere ser står blandt oss. Han hadde fantastisk spennende historier å fortelle fra sin oppvekst som same.















Nei, må meg gi meg. Her er det feiring på bakrommet. Har bestillt meg kyllingsalat fra naborestauranten :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar