BEST WESTERN PLUS Grand Hotell Halden

BEST WESTERN PLUS Grand Hotell Halden
Grand Hotell, Halden`s eldste hotell.

onsdag 25. april 2012

Høyt rekesmørbrød og hvitvin på Hotel Bristol

Så er jeg igjen tilbake på mitt favoritthotell( etter BW Grand Hotel) Hotel Bristol i Oslo. Sitter her å koser meg med høyt rekesmørbrød og et glass hvitvin.
Sitter her å tar inn inntrykk, som jeg tar med meg hjem til Halden. Jeg har høye ambisjoner for mitt lille hotell, det skal være et bitte lite Bristol. Tar nok litt tid før vi er der, og vi kommer nok ikke helt til nivå som Bristol :), men det skal være noe i samme gate. Best Western Plus Grand Hotel skal bli det preffererte hotell i Halden. Det er hit folk vil når de skal på disse kanter. Og de vet at her er det ofte fullt, så man må være ute i god tid. Man betaler gjerne litt ekstra, men det er helt greit, for man får noe ekstra. Man får en spesiell opplevelse ved å bo hos oss. Det vi sier er at vi skal gi gjesten en unik opplevelse ved det å bo på hotell. Som dere skjønner jeg har hårete mål, og jeg skal søren meg klare å nå de! Har hatt en gruppe på 20 pers i konferanseavdelingen i dag. De var strålende fornøyd, og hadde så utrolig mange positive tilbakemeldinger. Jeg ble nesten rørt. Og de det var veldig fasinert over, var at jeg var med over alt i alle ledd. Klart jeg er det! Virker som de er vant til direktører som sitter på kontor, og aldri viser seg.... Grunnen til at jeg sitter her på Bristol nå, er at jeg snart er den lykkelige eier av Oslo`s festdrakt :) Har ønsket meg den lenge, og til jul ga min snill mann meg penger så jeg kunne få drømmen oppfylt. Har nå vært å hatt prøvetime. Den blir bare så fantatisk fin. Gleder meg til 17. mai, og ikke minst til å bruke den 9. juni, da jeg skal sitte oppe ved alteret sammem med Lasse. Da skal ha få sin Camilla. Gleder oss stort til denne dagen. Vielsen finner sted i Oslo, festen blir i Halden :) Alle gjester skal bli over til søndag. Da skal Bjørn ta de med ut på guidet tur, og kanskje vi også leier en stor båt, å tar de ut på fjorden :) Blir stort å ha bryllup på Grand! Er så koselig å sitte her. Og snart kommer Bjørn innom. Han skal kjøre meg tilbake til Halden. Han er snill han, han er min helt :) Kanskje jeg får lurt han til å bli i Halden til i morgen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar