BEST WESTERN PLUS Grand Hotell Halden

BEST WESTERN PLUS Grand Hotell Halden
Grand Hotell, Halden`s eldste hotell.

onsdag 12. oktober 2011

Hvor ble det av Winnie???

Ja, hvor ble det av Winnie, hotellbloggeren........
Har i den siste tiden hatt et ganske så stort arbeidspress, for å si det enkelt. Derfor har bloggen fått lide.

Det som er herlig opp i det hele, er at det er utrolig morro. Er utrolig stolt av vår nyåpnede Kurs og konferanseavdeling. Den har blitt som jeg ønsket meg. En koselig ramme rundt et hvert arrangement. Jeg er overbevist om at mennesker som trives, er mer motivert til å gjøre en god jobb.

Her ser dere den største salen som heter Fredrikshald.



Har hatt flere arrangementer med flere bedrifter, og tilbakemeldingen er entydig. "Dette var noe helt annet en hva andre hoteller kan tilby. Vi har storkost oss."

Har nå ansatt Lene som skal være min høyre hånd. Dette skal gjøre at jeg skal få bedre tid til bl.a salg. Har allerede vært ute i en del møter som har vært veldig positive.

Nå sitter jeg på rom 312, det er det rommet jeg trives best på. Greit å ha et fast rom har jeg funnet ut. Her er det herlig utsikt opp på en flombelyst Fredriksten festning.


Nei nå er det natta på meg.
PS. Håper jeg får tid til å skrive på bloggen litt oftere fremover....... :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar