BEST WESTERN PLUS Grand Hotell Halden

BEST WESTERN PLUS Grand Hotell Halden
Grand Hotell, Halden`s eldste hotell.

torsdag 20. oktober 2011

Tilbake til rom 312

Da er jeg tilbake i Halden, etter en inspirerende samling for ledere i Best Western. Mandag møtte vi opp på Best Western Sole Hotel og Herregård. Dette hotellet ligger vakkert til ved Krøderen.

Alltid så inspirerende å møte de andre i kjeden. Hadde masse spennende på agendaen, og like mye spennende utenfor agenda. Det sosiale er utrolig viktig på disse samlingene. Er utrolig mange dyktige folk i denne kjeden vår.

Her utveksles gode ideer og erfaringer, og det som imponerer meg mest, er at alle jeg snakker med ønsker at jeg skal lykkes. De deler med meg sine erfaringer, for mange har vært i gamet i mange år, og har prøv og feilet.
Føler også at jeg har mye å gi tilbake, særlig når vi snakker begeistring :)
Jeg er så utrolig stolt av å være et Best Western hotell :)

I helgen som var, hadde Bjørn, Emil og jeg en kjempefin tur inn til Vangen skistue. Hadde avgtalt med Mats, Helene og Lotte(vårt lille barenbarn) å møtes her. Legger ved et bilde disse tre.


Vil også rette en stor takk til mitt styre. Her sitter Bjørn som styreleder, min søster Anita Graff og min venneinne Anita Engen. Alle tre sitter med en fantastisk kunnskap på hvert sitt felt. Har allerede hatt 3 styremøter. Disse hjelper meg til å løfte blikket opp fra daglig drift.
Når vi først er inne på dette med å takke, er det to til jeg må nevne. Grete som har hjulpet meg med regnskap disse månedene. Hadde ikke klart meg uten henne. Nå skal jeg snart stå på egene ben, men godt å vite at hun er der, og jeg kan spørre henne.
Må også nevne Emil, som reiser til Halden hver uke, og bor fra tirsdag til fredag på rom 305:)

Da er det Torsdagkveld fra Nydalen her på rom 312.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar