BEST WESTERN PLUS Grand Hotell Halden

BEST WESTERN PLUS Grand Hotell Halden
Grand Hotell, Halden`s eldste hotell.

mandag 24. oktober 2011

På jobb uten koffert!

I dag har jeg hatt det som de fleste andre har det. Jeg har reist på jobb UTEN koffert. Det var en fantstisk følelse. Første gang siden mars har jeg reist på jobb, og kommet hjem samme dag! Føles faktisk ganske deilig.

Grunnen var at Bjørn skal til Tronheim å være med på åpning av ny LIVING butikk. Hadde jeg kommet hjem som jeg pleier på onsdag eller torsdag,, hadde han reist til trønderlagen :) Derfor blir det en tur hjem i kveld.

Tok derfor toget i dag. Da kan jeg sitte de timene det tar å jobbe. Faktisk nesten mer effektivt en å sitte på hotellet, hvor ting skjer hele tiden.
Tar også ofte å betaler meg inn på Komfort, det gir en ekstra ro. Sitter der nå :)

Ellers holder jeg på med masse fortiden, så det er utrolig spennende å drive eget hotell. Masse masse jobb, men desto mer morro.
Har vært heldig med belegget i oktober. November ser utrolig stille ut, men det kommer, du må ikke bekymre deg, sier min gode kollega Tom-Erik på Thon Hotellet rett bort i gaten. Må atter en gang nevne vårt gode og konstruktive samarbeid. Skal man overleve i en liten by som Halden, må man samarbeide.

Er blitt invitert til å være frokostgjest på Radio Prime, som er lokal østfoldradio. Det gleder jeg meg til.

Nei, nå må jeg gi meg. Har en del mailer jeg må ta før jeg er på Ski om ca en time.

Her ser du arbeidplassen min på toget :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar