BEST WESTERN PLUS Grand Hotell Halden

BEST WESTERN PLUS Grand Hotell Halden
Grand Hotell, Halden`s eldste hotell.

onsdag 2. november 2011

Frokostgjest

Da er det onsdag kveld, og jeg sitter her på kontoret mitt på hotellet for å skrive noen velvalgte ord i bloggen.

I morgen mellom kl.08-09 er jeg frokostgjest på Radio Prime, lokalradioen her i Halden.Det blir en ny opplevelse, håper det går greit.
Står i avisen i dag, gjør det også.....



I går hadde jeg en veldig spennende dag. Var utstiller på Opplevelseskonferansen 2011. Dette er i regi av Østfold Fylkeskommune og Innovasjon Norge. Vi utstiller var en del av en oppleveseskafe. Det var her konferansedeltagerene hadde pausene. Traff mange interesante mennesker. Fikk bl.a en lang prat med den nye ordføreren i Halden Thor Edqvist. Min søster Anita har vært hans sjef, så han viste litt om hotellet :)

Det var mange spennende foredragsholdere, alt fra Ingebrigt Steen Jensen til Christian Brosstad. Sistnevnte er informasjonsdirektør i Sparebank1, og var utrolig interesant å høre på. Steen Jensen har jeg hørt mange ganger før, men han innfrir alltid!
Dennis Storhøi var konfransier, og det er jo heller ikke så dumt :)

Ellers er jeg i gang med innsalg av julebord. Vi skal ha fire helger i nov og desember. Ser frem til dette med skrekkblandet fryd :) Godt jeg har med meg flinke folk. Lene har jeg snakket om før. Hun har jeg ansatt som min høyere hånd. Er så utrolig befriende å ha henne på plass. Hun er et funn. Kan du tenke deg noe bedre en ansatte som så fort du sier noe, kommer med boka si, noteter, og gjør det! Fantastisk. Dere ser henne på bildet her.




Her sitter hun i baren vår, Chesterfiel og jobber med innlevering. Hun går siste året på hotell-ledelse. Har derfor ikke begynt for fullt her enda, men tar over alle Emil`s vakter når han slutter i januar.

Har sykdom i dag, så det blir dobbeltvakt. Godt at Emil er her, så kan jeg legge meg litt før. Jeg skal tross alt opp tidlig, for å møte i
studio kl. 07.45.......
Fortsettelse følger :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar