BEST WESTERN PLUS Grand Hotell Halden

BEST WESTERN PLUS Grand Hotell Halden
Grand Hotell, Halden`s eldste hotell.

tirsdag 8. november 2011

Krevende dager

Puh, for noen hektiske dager. Helgen ble ikke helt som forventet. Hadde nesten fullt hus, Norges Orienteringsforbunds landsmøte inntok Halden, og de hadde både rom og møterom.

Hadde planlagt å reise hjem på fredag. Det ble det ikke noe av, for her ble to medarbeidere syke. Var da veldig bra at Bjørn kom ned på torsdag og tok seg fri på fredag.
Torsdags jobbet vi alene, og som dere ser, på kvelden satt vi oss på bakrommet med et glass vin og god mat :) Man må jo gjøre det beste ut av det. Vi storkoste oss som dere ser:)




Var ekstra trivelig at Grete og Per kom innom lørdag formiddag og tok en kaffe ( huseier) og på ettermiddagen kom Linda, min gamle kollega på Thon Hotel Charlottenberg innom. Koselig.

Må samtidig få takke Lene. Uten henne vet jeg ikke hvordan vi skulle fått dette til å gå opp. Vi to kjørte dobble vakter + at vi fikk hjelp av Bjørn. Og det beste av det hele, det gikk strålende. Folk var strålende fornøyd.

Sjekket også ut på lørdag et danskt firma som har bodde her i 4 uker. De har hatt fire til fem rom hele tiden. Sjefen kom til meg og takket, de hadde stortrivdes. Håpet at de kom tilbake, for de skulle gjøre en jobb til i Halden. Som ekstra takk, fikk jeg en kasse med Amarone-vin. Jeg vil ha flere slike gjester :)

Litt stille om dagen, så det er bra vi har mange selskaper fremover. På fredag har vi lutefiskaften for 40 pers, neste uke er det starten på julebord. Og de site fire helgene før jul, er det julebord. Det blir julebuffe, og i baren blir det livemusikk.

Avslutter med et bilde av denne byen som jeg har blitt så glad i :)










Så man er ikke arbeidsløs, heldig vis. Til tross for masse jobb, er det utrolig morro.Sover på hotellet i natt, men i morgen tar jeg toget hjem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar