BEST WESTERN PLUS Grand Hotell Halden

BEST WESTERN PLUS Grand Hotell Halden
Grand Hotell, Halden`s eldste hotell.

søndag 27. november 2011

Julebordsesongen på BW Plus Grand Hotel er i gang!

For en start på julebordsesongen!
Har hatt en fantastisk helg, men fullt hus og stormenede jubel. Fredag dro det hele i gang med mange gjester og liveband i baren vår Chesterfield.

Bjørn kom ned på fredag for å hjelpe til. Egentlig fortjente han å slappe av i helgen, etter lange dager på LIVING med storsalg og langåpent.
Men sånn er det å drive hotell. Alle må bidra :)

Fredag ble helt utrolig, fantatisk stemning i baren, da mye grunnet de to musikerene vi har hyret inn i julen. Thrond Asker og hans kamerat Geir må oppleves. Dette er to rockabillies- gutter, som spiller mye herlig musikk. Thrond er spesialist på Johnny Cash, og er en annerkjent musiker i Halden. Med han i baren, har jeg gjort et varp. Mange mennesker kom utenfra for å oppleve han.
Spiler til helgen også, gleder oss!

Er ser der litt hvordan stemning det var i baren da de spilte:




Ruslet i seng kl.01.00 på fredag, da var det full fart i baren. Jeg måtte få sove litt da jeg hadde 1 vakt neste morgen.

Da jeg kom ned neste morgen, fikk jeg følgende beskjed: Vi har gått nesten tom for fatøl, og vi er nesten tom for vin................
Det hadde vært en helt vill omsetning i baren, det var jo det positive. Det negative var at det er lørdag, hva gjør vi???
Løsningen ble et mineralvannutsalg i Moss. De førte 30 liters fat, som vi bruker. Bjørn satt seg i bilen og dro først på polet, og deretter til Moss for å hente øl. Vi hadde da fått låne et fat fra en nabobar. Bjørn kjøpte 4 til.

Lørdagen ble en stor suksess. Når man får så mye skryt som vi fikk i går, kan det lett gå til hodet på enn :) Godt å få bekreftet at man gjør mye riktig. Får også mye ros for at jeg er tilstedet. Sirkulerte hele kvelden, fra kl. 19.00 til kl. 03.30 rundt på alle selskapene + i baren. Fikk da høre hvor fornøyd alle var og hvor fantstisk mat vi serverte. Roy, kokken min, er et funn.

Har vært på 1 vakt i dag søndag. Nå sitter Bjørn og jeg nede i lobby`n og ser på fotball. Har ansvaret i natt også. Har bare 3 rom i natt. Er nesten litt deilig, etter en slik helg. Hadde godt belegg også i helgen også, ikke bare selskaper og bar.

Takk til alle mine ansatte for flott innsats i helgen: takk til Eva for at hun har full styring i baren, takk til Lene, min høyere hånd for at hun har Grand hotell i hodet hele tiden, og for at hun hjelper meg å holde styr på ting. Takk til Kannika som alltid sier ja til å hjelpe til, og løper og jobber over alt, takk til Qendresa, som er ryddejenta vår, takk til Lamai,takk til Jim nattevakten vår, takk til Christer og super takk til kokken vår Roy, som lager byen beste mat.
OG sist men ikke minst takk til familien Ann Christin Gjerdalen\ Ask, Ann -Christin, Trond, Andreas, Stine og Malene bidro med rydding og oppvask på lørdag :) Snakk om familiedrevet hotell!

Til uken skal jeg prøve å ta det litt med ro :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar