BEST WESTERN PLUS Grand Hotell Halden

BEST WESTERN PLUS Grand Hotell Halden
Grand Hotell, Halden`s eldste hotell.

torsdag 3. november 2011

Kjendis for en time :)

Og vi snakker ikke kjendis i hele Norgen, men i perlen av en liten by, og Østfolds perle, nemlig Halden :)
Følte vel at dette var morro, og at det gikk rimelig greit. Da jeg hørte på det etterpå, ble jeg mer fornøyd etterhvert som det gikk utover i programmet.
Og så var det en veldig hyggelig radiovert John Erik, som det var veldig hyggelig å prate med.




Legger ved linken, så dere kan høre intervjuet. Dette er kun samtalen, musikk og reklame er kuttet ut. Glad for tilbakemeldinger på hva dere syntes.

Ellers så har det vært en hektisk dag, med medarbeidersamtale med en ansatt og mye mye mye mer. Deilig da at man inn i mellom setter seg ned å tar en pust i bakken. Det gjorde jeg nede ved havnen etter radiointervjuet. Her ser dere hvor idyllisk det er en høstmorgen i Halden. Ikke rart jeg har blitt veldig glad i denne byen. Til og med den mest trøstesløse novembermorgenen, fremstår denne lille byen så vakker.


I dag har Emil og jeg også gjort om kontoret. Grete var også innom og bidro med gode ideer på hvordan vi skulle løse dette best. Jeg har hatt et behov for å få litt mer ro rundt mitt skrivebord. Ble ikke mer dramatisk enn at vi flyttet alt mitt, innerst i rommet. Det ble faktisk veldig bra. Nå er det bare å få ryddet opp alt rotet som ble i kjølvannet.
Her ser dere hvordan jeg har det på den nye plassen. Dette blir bra.


Nei, nå er det tilbake til arbeidet. Har sykdom her i dag, så jeg må ta en del av 2.vakten. Lene kommer å tar fra kl. 20 til i morgen tidlig kl.08.00. Til tross for at hun har jobbet i natt, og skal jobbe i natt også. Godt med medarbeidere som sier, ikke noe problem, jeg kommer. Takk Lene!
Ekstra koselig å få litt fri i kveld. Bjørn kommer på besøk, da er det koselig å gå ut å spise.

Ønsker dere alle en fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar