BEST WESTERN PLUS Grand Hotell Halden

BEST WESTERN PLUS Grand Hotell Halden
Grand Hotell, Halden`s eldste hotell.

onsdag 7. desember 2011

En kort rapport fra rom 312

Klokken er over 23.00 og jeg har endelig kommet meg opp på rommet. Har vært en veldig hektisk dag med to bedrifter som har hatt møte, lundj og middag. Nå sitter de nede i baren å koser seg. I morgen skal de forsette med møter.

Har vært en veldig fin dag. Blir ofte spurt: men Winnie, hvordan går det med deg, du jobber så mye, angrer du? Da svarer jeg, med hånden på hjertet, nei dette er det morsomste jeg har gjort. Men helt klart, det er utrolig mye jobbing. Kom i går, og får ikke reist hjem før søndag. Gleder meg til at Bjørn kommer på fredag :) Er helt avhengig av hans hjelp. Og så er det ekstra koselig at Emil er her. Det varer bare ut desember, da skal han i forsvaret og Rena Leir. Følger i sine brødre`s fotspor, Lasse og Mats har også avtjent verneplikt der.

Fredag er det kontroll fra Best Western igjen. Kommer en fra USA som skal gå igjennom hele hotellet........opp i alt jeg driver med nå. Har ikke hatt tid til å forbedrede dette som jeg ønsker. Men, det får gå som det går, og håpe på at vi er så flinke i det daglige. Slippe å ta skippertak, for å si det sånn.
Han kommer i morgen, og skal bo til fredag. Fredag er kontrollen. Innen i morgen, må Best Western-skiltet vært på plass på veggen. Håper at det går, har bestilt elektriker.

Nei nå er jeg så trett, jeg må sove. I morgen er det nok en dag fyllt opp med nye oppgaver. Ikke en dag er lik. Det er helt sant som vi sier, å drive og jobbe på hotell er en livstil :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar