BEST WESTERN PLUS Grand Hotell Halden

BEST WESTERN PLUS Grand Hotell Halden
Grand Hotell, Halden`s eldste hotell.

tirsdag 20. desember 2011

Ryktene går.

For en måned dette har vært!! Julebordene ble en megasucess:)

Ryktene har gått for oss i denne lille byen :) I går tirsdag hadde vi mange mennesker i baren. På en tirsdag, i Halden. Det er bare helt rått. Jeg snakket med de, og de fortalte at de hadde en bekjent som hadde vært på julebord, og i baren forrige helg.Hun hadde snakket så varmt om oss, så de fant ut de ville ta seg en tur. Det samme gjalt flere av de andre. De hadde hørt at det var så hyggelig i vår bar, og at det var voksene mennesker som besøkte oss.
- Da har jeg oppnådd det jeg ville. Chesterfield lobbybar skal være en bar for voksne mennesker. Lene og jeg gikk rundt og koste oss på jobb i går kveld. Det toppet seg da det ringte inn noen fra Norske Skog. De hadde hørt at det hadde vært så fantastisk god mat på våre julebord. De ønsket å bestille juletallerken og komme å hente i kveld. Skulle være for de som jobber. Klart vi fikser det :)

Slike dager er bonus for mange og lange arbeidsdager.

22. desember stenger vi hotellet. Det blir deilig med fri nå. Slitsomt med en arbeidsplass hvor det er 24 timers drift. Åpner igjen 2. januar.

Nyttårsaften skal vi feire her på hotellet. Storfamilien vår skal ha hotellet for seg selv. Det gleder vi oss til.

Legger ved et stemningsbilde som Bjørn tok i helgen. Halden er en vakker vakker by, som jeg er blitt veldig glad i. Glad for at det var her jeg havnet :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar