BEST WESTERN PLUS Grand Hotell Halden

BEST WESTERN PLUS Grand Hotell Halden
Grand Hotell, Halden`s eldste hotell.

mandag 11. april 2011

Best Western

Har hele tiden hatt en intensjon om å bli med i en kjede. Tror ikke at det er så lett å klare seg alene.

Har sjekket med flere kjeder, og valget falt på Best Western. Dette er en kjede som er store internasjonalt, og veldig store i Sverige. Det er et veldig viktig poeng for oss. Halden har mange bedrifter med internasjonal tilknytning.
Et annet viktig poeng er at vi blir eneste BW hotell mellom Oslo og Uddevalla. Så får vi håpe at det varer en liten stund.

Litt om Best Western. Det er en kjede drevet av medlemer, det vil si, drevet av hotellene som er med. Alle hotellene er selvstendig. Det gjør at det ikke er som de andre kjedene, hvor alle rom er like. Her er det mangfold.
De har også en skikkelig opprydding i rekkene. For å bli med nå, må vi igjennom en omfattende kvalitetskontroll. Det er bra :)

Skal på min første samling med BW 2-4. mai. Gleder meg skikkelig til dette. Da er det om å gjøre å finne noen gode samarbeidspartnere man kan sparre med.

Nå sitter jeg på kveldsvakt. Den varer til kl.24.00. Skal så på til frokost igjen kl.07.00 :) Godt at jeg bor på hotellet.

Ellers holder jeg på med ansettelser. Har hatt annonse i Halden Arbeiderblad og fått mange søkere. Har også sagt ja til en læling. Det tror jeg kan være interesant.

Nå kommer det en gjest som skal sjekke inn, så jeg får hjelpe han.

Her er det noen fine bilder fra Grandbaren:

Velkommen til uteserveringen på Grandbaren!


Koselig inne også :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar