BEST WESTERN PLUS Grand Hotell Halden

BEST WESTERN PLUS Grand Hotell Halden
Grand Hotell, Halden`s eldste hotell.

tirsdag 19. april 2011

Deilig med påskeferie.

Har vært noen hektiske dager den siste uken, så det har ikke vært tid til blogging. Bestemte oss for å stenge i påsken. Holder derfor stengt fra søndag 17. april til tirsdag 26.april. Godt med litt fri nå.

Har søkt etter folk, og har fått mange søknader. Fristen var 17. april. Så nå er det bare sette seg ned å finne ut hvem jeg skal snakke videre med. Har jo allerede tre nyansettelser. Fantastisk deilig at de har fungert så bra. Har ansatt en nattevakt, en baransvarlig og en stuepike. Alle tre har gjort et kjempegodt førsteinntrykk.

Har kjøpt nytt hotellsystem. Dette skal vi på kurs og lære i mai. Dette er da oppe til 1. juni og sommersesongen. Og, som jeg gleder meg til det!!!

Søndag etter at jeg hadde stengt hotellet for påske, hadde vi invitert til bursdagsfeiring av min mamma og søsteren min Nita. Alle fra familien som ikke dro på påskeferie, kom på besøk.


Her ser dere mine tre sønner på takterrasen på Grand. Her har du utsikt over hele byen.


Og her er det bursdag i den Blå salen.


Den Rosa salen pusses opp i påsken. Gled dere til å se den ferdig :)




Nå skal vi kose oss med påskeferie, men Bjørn og jeg har bestemt oss for en tur til Halden. Da har vi et helt hotell for oss selv. Gleder oss til å spise på fiskerestauranten Sjøbris på brygga. Et nytt og spennende innslag i restauranttilbudet i Halden.


Her ser dere brygga i Halden med Restaurant Sjøbris i midten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar