BEST WESTERN PLUS Grand Hotell Halden

BEST WESTERN PLUS Grand Hotell Halden
Grand Hotell, Halden`s eldste hotell.

tirsdag 12. april 2011

Regn regn regn

For en trist dag ute. Halden badet i sol i går, og øse pøs i dag..........
Da jeg gikk langs brygga i går, tenkte jeg med glede på at sommeren i år, blir for det meste i Halden. Herlig da at det er en sommerby, for det er det.

Langs hele brygga åpner det etterhvert koselige spisesteder.På fredag er jeg invitert til åpning av den nye sushi-restauranten Sjøbris. Magne som jeg kjenner fra Kaserna er en av driverene.
Gleder meg til å treffe flere hyggelige østfoldinger, for dem er det mange av.
Den var også myntet på deg, Jonas. Vet at du følger bloggen min. Lei meg for at du slutter hos meg, men veldig glad på dine vegne at du fikk jobben i Color Line. Lykke til!

Ettersom noen slutter, må andre inn. Da er en nattevakt på plass, og en som blir ansvarlig for bar. Begge to er flotte unge mennesker jeg har stor tro på.

Hadde også besøk av Hanne salgsjef fra Best Western. Hun var på runde i Østfold, hunvar innom for å ta en titt på et nytt hotell hun skal selge :=)
Hun var veldig fornøyd, så skal se vi kan få til et godt samarbeid.
Det er for meg bare å fore henne med info og pakker, så skal vi at det blir salg :)

I dag har vi også signert kontrakt fort nytt hotellsystem. Da blir det tur til Kvikne på kurs for Grete og meg. Det blir koselig. Vi to jobber så utrolig bra sammen, da er det ekstra hyggelig å dra på tur.


I dag tok jeg toget hjem. Alle tog til og fra Halden er intercity, ekstra behaglig. Bare å lene seg tilbake og slappe av.

Nei, nå er det snart kvelden og kroken på døra. Nattinatt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar