BEST WESTERN PLUS Grand Hotell Halden

BEST WESTERN PLUS Grand Hotell Halden
Grand Hotell, Halden`s eldste hotell.

torsdag 7. april 2011

Winnie & Bjørn AS

Nå sitter jeg på toget til Halden. Klokken er 13.30 og jeg har hatt noen interesante timer :) først har jeg vært hos Caroline som er husøkonom på Thon hotel Ski. Hun har gitt neg gode råd for best mulig effektivitet i hosøkavdelingen. Tusen takk Caroline, det var mange gode råd å ta med seg hjem.
Har også ordnet med AS mitt i dag. Navnet så dere i menyfeltet. Har fått med meg et godt styre. Skal fortelle dere om disse fantastiske menneskene senere.

I natt hadde det vært hektisk på hotellet. Typisk akkurat den natten jeg ikke var der. En full danske utløste brannalarmen. Godt vi hadde et allmøte ang dette forrige uke.
Alltid ting som skjer på et hotell..........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar