BEST WESTERN PLUS Grand Hotell Halden

BEST WESTERN PLUS Grand Hotell Halden
Grand Hotell, Halden`s eldste hotell.

mandag 4. april 2011

Da er også jeg en blogger :)

Dette ble til ved en tilfeldighet. Hadde vel egentlig ikke tenkt at jeg skulle bli en blogger.....

Men, - her er jeg, og tanken er kanskje ikke så dum. Det å følge meg i min jakt på å oppnå det jeg har drømt om, drive mitt eget hotell.

Kan jo først fortelle litt om meg selv.
Jeg heter Winnie Gjerdalen, og er voksen :) Har de siste fem årene jobbet i Thon Hotels.

For fem år siden, hadde jeg også en drøm, jeg ville jobbe på hotell. Jeg jobbet da i administrasjonen på Ski Storsenter. Thon Hotel Ski lyste ut en salgsstilling, og ettersom jeg har lang erfaring med salg, sendte jeg inn en søknad.
Hadde søkt før, uten hell. Men nå var det ny direktør, og nye muligheter.
Direktøren het Christian Kahrs, og jeg ga han ikke fred, for å si det sånn. Prosessen tok litt tid, så det ble noen mailer og telefoner fra fru Gjerdalen til direktør Kahrs. Og så endelig, en dag i august, bestemte direktøren seg, og valget falt på meg. For en glede.
Resten får jeg ta ved en senere anledning, kan ikke kjøre ut all info på en gang :)

Nå står jeg i resepsjonen på hotellet. Jeg har andre vakt, det vil si fra 16.00 til 24.00. Har jo egentlig vært her i hele dag. Men sånn er det å være hotelldirektør, det er lange dager. Og ettersom jeg pendler, bor jeg jo på hotellet også. Stor takk til min kjære Bjørn som støtter meg. Han er min klippe, uten han hadde det ikke gått.
Og så må jeg takke guttene mine for engasjementet i mors prosjekt. Takk til Emil, Lasse og Camilla, Mats og Helene.

Fortsettelse følger...... :)

2 kommentarer: