BEST WESTERN PLUS Grand Hotell Halden

BEST WESTERN PLUS Grand Hotell Halden
Grand Hotell, Halden`s eldste hotell.

torsdag 28. april 2011

Samarbeid, veien til suksess!

Da er jeg i full gang ettter påske. Var utrolig deilig med litt fri.....

Som jeg har nevnt tidligere samarbeider jeg med min gamle kollega på Thon Hotell Halden. Vi er begge hellig overbevist om at samarbeid er nøkkelen til sucess. Vi har derfor booket felles møter i Oslo og Østfold. Vi skal sammen ut å selge Halden :)
Dette blir et kjempespennende prosjekt. Er spent på hvordan kundene der ute vil ta imot en fra Thon og en fra Best Western. Er nok ikke så vanlig med slik samarbeid.Har ihvertfall ikke vært vanskelig å booke møter.
Gleder meg stort.

Ellers så går nå dagan, som man sier så flott. De ikke bare går, de raser av gårde. Har fullt opp med å forberede hotellet for innlemming i Best Western. I dag har vi sittet med en bunke på 70 sider som skal fylles ut med all mulig info om hotellet og området rundt. Dette skal loades i BW-systemet. Så er det kvalitetskontroll i slutten av mai, da må alle mangler være på plass. Alt fra bagasjeholder til rullgardiner på alle rom.
Målet er å ha BW flagg på taket første uken i juni. Viktig å få med seg sommersesongen. Ser også ut som vi klarer og kvalifisere oss til Best Western Pluss. Det er for de hotellene som har det lille ekstra.
Til uken er det samling i Steinkjer. Gleder meg til å treffe nye kollegaer i dette systemet.
Dette blir bra, godt å komme inn i en kjede.

Ellers holder jeg på med å lese til etablerer-prøven og skjenke-prøven. Er en god del lover og regler man må kunne når man skal være bedriftsleder :)

Den store salen\frokostsalen er snart ferdig pusset opp. Skal vise dere noen bilder når den er klar. Denne salen har het den Rosa salen, den er ikke rosa lenger, så det nye navnet er Fredrikshald-salen. Fredrikshald er det gamle navnet på Halden.
Bjørn og jeg holder på med å finne nye navn til møterom, saler og suiter. Forteller mer om dette da det er klart.

Nå har jeg 2.vakt. Rusler vel opp på rommet mitt rundt 24.00.
Nei, nå får det være nok for nå, jeg må ta en runde å sjekke at alt er ok her hos oss.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar